sunnuntai 28. elokuuta 2011

Oodi omenalle

Kävin tutkailemassa viikonloppuna ruokatrendejä Kööpenhaminassa (no, totuuden nimessä tulihan siellä nyt muutakin tehtyä!). Mieleen jäi erityisesti kolme asiaa: juice, juice ja juice.

Oli mahtavaa katsella, miten Joe & The Juice -baarin kaverit puristivat kotimaisista omenista mehua. Täytyy myöntää, että olen aina enemmän tai vähemmän ylenkatsonut kotimaisia omenia. Ehkä lähinnä siksi, etten ole keksinyt, mitä järkevää niistä voisi tehdä. Mutta kuka voisi vastustaa tuorepuristettua omenamehua, johon on sekoitettu kuka ties vadelmaa ja hitunen inkivääriä? En ainakaan minä.

Nyt puutarhaan!

Joe & The Juice

2 kommenttia:

  1. Hilloa! Ompuista hilloa!

    t. hillonkeittäjä Sundomista

    PS En kyllä ole vielä keksinyt mihin hilloa käytän...

    VastaaPoista
  2. Kerro minulle, jos keksit, míhin sitä hilloa voisi käyttää. Jääkaapissani on myös pussillinen kotimaisia luumuja, enkä oikein tiedä, mitä niilläkään tekisi. Mutta yhtäkaikki, olen vakaasti sitä mieltä, että kotimaiset omenat ovat aivan liian aliarvostettuja muidenkin silmissä kuin vain minun. Ja tämä asia pitäisi korjata. Ten points to omput, sanon!

    VastaaPoista