
Vaahteranlehtien väriloisto häikäisee, kurkiaurat täplittävät taivaan – ja Hanko & Raasepori aloittaa yhteismarkkinointikampanjan työnimeltään “The South Coast of Finland”. Olemme saaneet Uudenmaan liitolta avustusta kampanjallemme, jonka ensimmäisessä vaiheessa hurmaamme pääkaupunkiseudun nuoret aikuiset teemalla “Love, Peace & Harmony”. Kampanjalla myymme vaiheittain alueemme tunnelmallista syksyä, joulua ja kevättä. Kampanja käynnistyy komealla bannerimainonnalla Helsingin Sanomien verkkosivuilla keskiviikkona 8.9. (lähde: love, peace & harmony -kampanjan "tärkeä tiedote"-esite.)

No yhtä kaikki. Nyt taas avoimin mielin.
Testailin kampanjasivustolla mitä näkemistä ja kokemista esimerkiksi rauhaa ja rakkautta -teema tarjoaa ja kuuntelin, miltä kuulostavat kutsut verannalla. Ihan hauskaa, kyllä, ja sivuilla oli kiva visuaalinen ilme. Sitten tulee mutta. Koskettaako tällainen pikkukiva kampanja nuorta kaupunkilaista? Olisi tietysti hienoa, jos vastaus olisi kyllä, mutta itse ainakin vielä emmin. Mitä mieltä sinä olet? Käy tutustumassa kampanjasivustoon lovepeaceharmony.fi. Kampanjaesitteen voi käydä lukemassa raasepori.fi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti