keskiviikko 8. syyskuuta 2010

Love, peace & harmony?

Minulle on käynnistynyt kamppis, ja minut aiotaan hurmata sillä.

Vaahteranlehtien väriloisto häikäisee, kurkiaurat täplittävät taivaan – ja Hanko & Raasepori aloittaa yhteismarkkinointikampanjan työnimeltään “The South Coast of Finland”. Olemme saaneet Uudenmaan liitolta avustusta kampanjallemme, jonka ensimmäisessä vaiheessa hurmaamme pääkaupunkiseudun nuoret aikuiset teemalla “Love, Peace & Harmony”. Kampanjalla myymme vaiheittain alueemme tunnelmallista syksyä, joulua ja kevättä. Kampanja käynnistyy komealla bannerimainonnalla Helsingin Sanomien verkkosivuilla keskiviikkona 8.9. (lähde: love, peace & harmony -kampanjan "tärkeä tiedote"-esite.)

Eihän siinä auttanut muu, kuin mennä ottamaan selvää kamppiksen nettisivuilta, mistä on kyse. Harmi, että olin saanut nenäni eteen ensimmäisenä Raaseporin kaupungin nettisivuilla olevan esitteen, sillä sanamuodot "olemme saaneet Uudenmaan liitolta avustusta..." ja "kampanja käynnistyy komealla bannerimainonnalla..." veti naamaa aavistuksen virneeseen. Ihanko tosiaan komea ja ootte sitten saaneet rahaaki? Olisivatkohan nämä detaljit olleet kiinnostavia vain sisäisessä kampanjan buustaamisessa?

No yhtä kaikki. Nyt taas avoimin mielin.

Testailin kampanjasivustolla mitä näkemistä ja kokemista esimerkiksi rauhaa ja rakkautta -teema tarjoaa ja kuuntelin, miltä kuulostavat kutsut verannalla. Ihan hauskaa, kyllä, ja sivuilla oli kiva visuaalinen ilme. Sitten tulee mutta. Koskettaako tällainen pikkukiva kampanja nuorta kaupunkilaista? Olisi tietysti hienoa, jos vastaus olisi kyllä, mutta itse ainakin vielä emmin. Mitä mieltä sinä olet? Käy tutustumassa kampanjasivustoon lovepeaceharmony.fi. Kampanjaesitteen voi käydä lukemassa raasepori.fi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti